March 22, 2011

kembar Lisa Surihani


Morning..sejuk tau arini..hujan dari pagi tadi..aku pun boring takde keje, jadi amik kesempatan update blog.. ;P

seperti hari-hari minggu yang lepas, aku tonton movie Indonesia dari dvd yang kitaorg beli masa di Bandung. 1 dvd berharga Rp5,000 kalau sini dalam RM1.70 gitu...tak sampai pun RM2...kalau Malaysia 1 dvd je dah RM8..berganda-ganda....itu pun kalau beli 3 keping dapat la murah RM4 sebab promosi kat sini beli 3 RM20. tapi kalau kat Indonesia tu, aku boleh dapat 12keping dvd. sebab tu la kalau kitaorang g Indonesia, benda yang harus cari kat sana adalah dvd! huahuahuahua.. opppsss aku belum buat entry Bandung part 3..tunggguuuu

berbalik pada movie yang aku tengok tu...aku rasa heroin citer tu macam kembar Lisa Surihani la...comel pun sama macam lisa...mari kita layan...

yang depan tu aku cakap macam Lisa Surihani..yang belakang tu aku nampak ada iras Rozita Che Wan..
 :: ni Cik Lisa kesayangan ::
:: Irish Bella, heroin Heart 2 Heart ::
:: Lisa lagi ::
:: Indah (nama watak dalam filem Heart to Heart) ::




ke perasaan aku je?? hahahahaha....by the way, lupa plak nak bagi tahu..movie yang aku tengok tu tajuknya Heart 2 Heart..sambungan dari citer Heart.. 

ok la, tu je untuk kali ini...

adios amigos

1 comment:

lunianikiysa said...

HA AH LA MUKE DIA SAME