March 11, 2011

e.m.o.s.i


serius mau tido sekarang ni!!! ni semua berpunca sebab malam tadi tak boleh tido..ntah pukul berapa baru aku tido..tu pun maybe sebab dah letih sangat..malam tadi tak tau kenapa aku beremosi..sedih lalu menangis... (^_^)


dah lewat tido bangun pun lewat la jugak..ibarat anak buah aku yang tido nya kene cukup..selagi tak cukup tido, selagi tu mata terpejam..


cuaca suam-suam kuku pulak tu arini..menambahkan lagi darjah kepejaman mataku yang agak sepet ni.. -bukan ke memang sepet?? taknak mengaku la tu! ishhh...menyampuk pulak suara aku yang lagi satu ni..


nasi lemak dah abis sebungkus aku balun..lapar punya pasal..ini pun ada lagi karipap 2 biji..tunggu masa je nak dilahap...sape kata aku tak makan?? makan tau!! tapi badan memang takmo naik..maintain atau turun je.. -elleehh...korang jeles la tu kan...takyah la jeles...tak best pun kurus2 ni..nanti laki peluk tak sedap mana pun..eh laki pulak, suami la Puan Suhana!!  nanti lunch turun lagi dan makan lagi...saya suka makan!! I love to eat!! ohh, rindu suapan dari suami tercinta... ohhh sedeyyyy


mood: Boss, boleh tak saya nak tido?? ngantuk sangat ni..tak boleh tahan......tak cukup tido + cuaca sejuk + nasi lemak = mata terpejam....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


adiosss..amigos...

No comments: