December 1, 2008

kwn2, tolong la aku... :(

hello.........

assalamualaikum..

hehehe..mcm suspend je..sj je nk update blog aku ni..cian dia... ;)

td aku smpi2 umh citer awan dania dh nk start..dh episod 7..seronok tgk citer ni..ngn mak aku sekali layan citer ni...yg aku suka sgt tgk watak scha tu..suka sgt tgk dia..klau perhati betul2 aku rs dia je pelakon yg make upnya very light..tp she is so beauty..i like her.. ;) serius mmg best sgt dia..kelakar..kasar orgnya tp baik..klau dia ckp, main lepas je..action dia pn mmg best..ish..klau la dia ada bc blog aku ni..hehehehe..sure dia suka nya sbb aku puji2 dia... ;) cayalah scha...





tgk citer ni kan tiba2 rs mcm nk tukar profession..mcm nk gak je jd F.A.. aku start keje lps grad jd P.A, skrg ni Q.A..lps P, huruf Q, lps Q R plak..F tu dh t'lps...alamatnya mmg aku jd F.A zaman sekolah rendah dulu kot..waakakakka..sbb igt lg masa sekolah rendah, cita2 nk jd pramugari..hahahahha....penah gak ada try nk apply dulu..errrmm tp t'paksa dibatalkan hasrat ku itu kene hidup aku bukan demi aku seorg..ada org x bg..sbb nnt ada pakai2 skirt gitu..sedang nk 'rambut percuma' pun kene tegur..hikhik...well, xpelah..kalau nk berubah kene lahir dr hati yg ikhlas..ye, Islam itu sabar dan ikhlas (dipetik dr cerita ayat2 cinta)...

errmmm, dh alang2 aku tgh igt ni..kwn2, bg la tips mcm mana nk naik'n berat bdn....i'm too skinny now...uwaaaaa....xmau la lawan posh spice...aku xnk jd mcm dia...mak pun dh bising ni...tp mslhnya aku mkn je..klau kat opis tu, siap kene tegur sbb asyik mkn je..tp aku ttp mcm ni....ermmmm..apalah mslh aku sbnrnya...lg satu to be honest, aku ni jenis klau ada prob, mmg aku x mkn..t'tutup selera..dh dr lps raya sbnrnya mcm t'tutup selera aku...asal mkn je, 2 3 suap aku dh xnk mkn..ermmm...aku pn dh pening nk memahami diri aku..seriously aku mmg serabut psl diri aku sbnrnya..aku pening nk paham semua aspek diri aku..uwaaaa....tolong la bg tips....aku dh xde idea dh ni...minta tlg ngn bf, dia ckp mkn la..aduh la....tidakkah dia paham bahawasanya yg aku ni mmg mkn..dulu dia jugak yg ckp aku ada anak jin atas kepala aku...ish....runsing aku sbnrnya..ni last resort...korang tolong la bg tips..dulu kat dungun, siap kene saman lg sbb appearance aku..wakakaka..skrg dh xleh nk jd mcm dulu.. :(
mak dh bising dh ni..ermm, kwn2 pn bising dh..dan yg paling penting, aku sndr xsuka diri aku skrg!!!!!!!!!!!!! uwaa...uwaa.....uwaaa.....nnt klau doktor nk amik darah aku pn dia bising..urat nmpk sbb aku cerah tp urat2 tu kecik je..nnt byk kali aku kene try test cucuk..arrrrgggghhh..pengalaman yg menyakitkan hati aku..bongok punya org...ada ke nk amik darah aku siap salah2 masuk..sakit tau x?!!!!!!!! apa la, nasib aku masa tu..nasib baik aku tgh sakit wahai nurse yg br keje..ish la....igt aku ni bhn uji kaji dia ke apa..#$%^&*..(dah, xnk mrh lelama)

kwn2, tolong la ek...jasamu amat ku kenang..hehehehe... ;)

smlm tgk citer ayat2 cinta..aku br nk tgk citer tu..tp nangis2 aku tgk...sedih.. :) dah la skrg ni, aku tgh berduka lara..tgk citer sedih..lg la aku meraung2..eh, xdelah smpi meraung tgk citer tu..ajinomoto je tu..hikhikhik..errrmmm, aku ngantuk sudah...dah menguap2 plak ni..arini tido awl la..arini aku moody..so, aku x buat keje sgt.hopefully 2moro will brings me luck..

p/s: kepada kwn2 ku sekalian, aku mohon ampun dan maaf di atas salah dan silap serta keterlanjuran aku..samada sedar atau tidak ketika aku mengores (bukan gores dan menang tau) hati korang, aku mohon maaf..frens 4ever... ;) mmuuuaaxxx..luv u all...

No comments: