December 5, 2008

Pagi yang menyeramkan...

uwaaaa.....cuak aku arini...
dah la td smpi lmbt kat maxis ni..pkul 10 br smpi..elok aku siap set tmpt duduk aku ni, tetiba tgk bos aku smpi...dap dip dup la jantung aku..yelah, klau aku lmbt lg sket, sure bos aku yg smpi dulu.....uwaaa..takutnya....lain kali xleh la buat hal lagi...ish...yg buat aku lmbt td sbb duk b'gossssiiiippp ngn kak azie...huahauahauahaua....sempat lg tu..td dia dtg sini sbb nk amik bj yg mak dh siap jahit..patutnya dia dtg smlm..tp smlm aku bz bangat smpi xdpt nk jwb call dia.. ;) so, arini pg2 dia dh smpi sini...
pastu bos aku sempat la tny sorang2 update psl maxis ni..ermmm smpi giliran aku, sume aku jwb ok je...hahhahaha...aku dh la terkejut lg, tny update plak...t'gagau2 la aku nk jwb...arrrgghhh...pastu nasib baik yee ping smpi..so, topik dia beralih ke yee ping plak...dlm hati aku 'selamat'.....
tp xbrp selamat la sbnrnya....dia masuk bilik meeting..then kuar balik jumpa aku...lg sekali aku kene..'siti, u ada buat training user manual?' hah???? gubra punya psl aku jwb TAK...pastu dia tny lg sekali, aku sempat la b'fikir jap..ooo, ADA...dgn selambanya, 'i'll email to u'..dia ckp xpe, copy kat thumbdrive je..errrmmm...ya allah, cuak tul aku td..ngoks!!!! dah abis copy, aku g masuk bilik meeting bg kat dia..hehee..nasib baik ada segmen gelak2 ngn dia..hilang sket cuak aku..pasni,mmg xdelah aku buat selamba masuk lmbt lg...
mana la aku xlyn gosssiiip kak azie tu..pg2 dh dia tny soalan yg pjg lebar aku kene explain kat dia..payah tul mcm ni...bikin panas je sape yg suka bw2 mulut ni...harap bdn je kecik tp mulut....ish!!! nasib la xde nk nmpk muka dia lg..lantak la nk ckp aku apa..aku peduli apa... marah ni...
ermmm... k la, arini kang nk g mkn kat cafe opis la..tp rajin ke ek?? mcm mls nk kuar pun ada ni...cekodok pisang ada lg ni..klau mls kuar kang aku mkn cekodok pisang je la gamaknya... ;)

No comments: