December 31, 2008

::- Twilight's fan -::

yuhuuuuu~~~~~


New Moon in the house!!! hehehe....aku dah beli smlm...tp aku baru baca 2 helai..hikhikhik...arini kat opis, aku mcm bosan..pastu aku search la pasal twilight ni lagi..aku nk memenuhkan kepala aku pasal vampire versi baru ni.. ;) dan hasilnya :-

::- Cullens -::
Emmert, Rosalie, Isme, Edward, Carlisle, Alice and Jasper. hikhikhik....sume 'vegetarian' vampires..Carlisle la paling cool sekali...sejarah dia pun best..mcm2 dia cuba untuk bunuh diri dia sendiri..tp semua x jd, still alive..dlm pada cubaan dia nk bunuh diri dengan tahan lapar, tetiba ada deer lalu..dia pun mkn deer tu..lelama dia dpt plan utk terus hidup tanpa membunuh manusia.. ;)

::- Edward's siblings -::


::- Kristen Steward, Stephenie Meyer, Robert Pattinson -::
Heart of this movie with the writer.


bila la aku nk abis demam twilight ni??? hikhikhik...Tapi xpelah..dari aku xde buat apa2..aku xpenah suka pun nk baca novel english ni..tp twilight ni la 1st time aku begitu excited nk baca dan nak abiskan...sape yang tgk movie ni tapi x baca novel dia,aku saran'n bacalah...ada byk lg citer menarik dlm novel dia...serius... ;)

Ok la, ada byk lg cerita menarik dalam New Moon ni..mula2 cerita je dah menunjukkan Bella asyik gaduh ngn Edward..pulokkkkksssss....ish2...aku nk meletakkan diri aku di alam vampire kejap..hahaha....daaa... gd nite.. ;)

No comments: