December 24, 2008

::- X-Mas Eve in I-Power -::


yuhuuuuu...alop...kabare??? hehehe...arini opis aku ada buat party x-mas..so sume kene bw hadiah..hadiah tu letak kat bwh x-mas tree..kat setiap hadiah ada nombor..akunya hadiah bernombor 28...hehehehe... ;)
aku dr pg just makan pulut panggang je..itu pun 2 je...errmmm..minum milo segelas...laparnya masa nk tunggu lunch td...lps je dpt mkn, lega.....sedap plak tu lauk2 dia..yg paling best sekali ialah Ikan Pari masak Asam Pedas.......perrrggghhhhh....mmg best arrrrr........

~ Makan time!! Aku, Ika n Fatin ~

Time to exchange present...prezzie2 yg ada kat bwh x-mas tree tu ada dlm 50lebih..masa 1st time aku cabut nombor, aku dpt nombor aku sendiri..apa laaaa.....aku pun cabut la nombor lain..xkan la nk amik hadiah sendiri kot..huhuhuuhu..walaupun sbnrnya aku agak suka kat hadiah aku tu...2nd times aku dpt nombor 15.. aku dpt hadiah from Yanti..segelas mug yang cantik kotak dia...suka aku...suka kotak dia...hadiah aku plak dpt kat uncle..siap aku tny dia, kot2 la dia xnk hadiah aku tu, leh la bg aku balik..ahahahaha..jap, nk check siku aku jap...xdelah buruk sgt siku aku..wakaakakaka......

~ Uncle with the present...nice wrapping paper huh?? ;) ~

~ Ika, Rafizah n Fatin with their presents..present paling best sekali Raf la dapat..she got Estee Lauder perfume from PM Li Foon...SO jealous.. ~

~ Ika, aku n Fatin..Red team..huhuhu.. ~

~ Aku n Yanti..Si Yanti la empunya hadiah yang aku dpt tu..thanks beb..I like the box most.. ~

walaupun event just buat dlm opis je, tp kemeriahannya terasa la gak...dgn makanan yg sedap..act, this is my first event since keje with I-Power...Pastu bos ada announce sesape yg nk balik, leh la balik after 3.30pm..huhuhuuhuhu..best2..tp aku kuar opis pkul 5pm since ada keje nk kene buat lg... ;) so, dgn rs seronoknya aku smpi umh pkul 630...best2..selalu balik, dh xde matahari dah..tp arini rs macam terang je jln menuju ke umah...hehehhee....
smpi umh, cuci2 makeup sume then terus g mandi..makan nasi sbb perut aku lapar plak masa dh mandi td..yg bestnya, arini leh tgk wulan....huhuhuhu..setelah sekian lama aku x tgk...tp nk stay thanks to dira...dia la jd story teller aku..tiap2 mlm dia akan bg update kat aku psl citer wulan ni.... ;)

k la, i have something interesting to do...daaaaaa.......muuuuaaaxxx... ;)

No comments: