December 10, 2008

Twilight Star..

tertekannya...... :(
dr hari isnin aku demam..smlm mc..arini demam dh ok tp selsema la plak..g klinik mmg doctor tu x bg ubat selsema..errmmm..nasib ada clarinase...tp arini xmkn clarinase lg sbb takut ngantuk...ni pun duk menahan sakit kepala...
arini xde mood nk buat keje..dr td aku duk chatting je...si dira tu pun kesnya sama mcm aku..selsema gak dia..smlm rajin g keje, pastu aku mc, dia pun amik mc tgh hari tu..hehehhehehe...arini aku duk borak ngn dia je....bg menghilang'n kebosanan kitaorg yg thp cipan ni, aku pun update blog aku ni..tp yg lg best, ini la sumber menghilang'n kebosanan...jom2, aku tunjuk apa hasilnya....hahahhahaha....


tebalnya make up si robert ni.....bella swan ni comel je... ;)


turun la....kang jatuh kang sape nk jawab??? meh turun meh...ala2......


live for FOOD!!! hahahhahaa...


zaman muda2... pheewwwwiiittt...

Biography for
Robert Pattinson

Date of Birth
13 May 1986, London, England, UK

Birth Name
Robert Thomas-Pattinson

Nickname
Rob
Rpattz

Height
6' 1" (1.85 m)

hehehhehhee..itu sj la buat masa ni..aku nk balik ke opis plak ni..ni aku kat maxis..ehehehhehehe.....leh continue kat opis..daaaa.... ;)

No comments: