November 19, 2008

siapakah empunya myvi putih new special edition??

seronoknya...smlm dpt naik kete baru..bau kedai lg..walaupun xsedap bau tu tp sbb kete baru, xpelah..tahan je...waakakakakka...
sorang lg kwn aku dh pakai myvi..ermmmm, leh la konvoi nnt...smlm si kentut ni call2 aku ajak g mkn nasi lemak..pastu dh half way pn nk g umh aku...hahaha..nasib aku balik keje awl smlm..klau x, x merasa la naik kete baru yg putih lg bersih..so, sesampainya bdk kecik ni kat umh aku, aku xsiap lg..hehehehe...kelam kabut aku turun...budak ni kang klau aku lmbt dia sengaja bunyi2 hon..bikin panas je nnt!!!!!
so, masuk2 kete dgn bau kete baru, ngn leather seat, ngn ada usb, bluetooth, radio lain dr myvi aku..apa lg ek yg lain?? color dlm dia agak gelap dr myvi lama..yg kelakar, siap nk buat magic konon2nya..hahahhaa...nasib aku tgh sakit perut masa tu, jd xdpt la nk gelakkan...tp skrg aku nk gelak...waaakkakakakkaa...huahauhauhuahauaa.....(jgn mrh zan)..dia nk buat magic turun'n kusi blkg..hehehehe...aduh sakit perut aku gelak..
jd, venue nasi lemaknya kat tmn bunga raya..kat malis..errrmm bak kata zana, jln malis..adui adui adui...sume org mkn nasi lemak..si kema konon2 nk 2 ketul ayam tp dh smpi xjd plak nk 2 ketul ayam..hehehehe...malu ek kema????
tp ada citer kelakar la sepanjang p'jumpaan yg x dirancang ni kan..kitaorg bljr word baru mlm td.. BERDEGANG..hahahahhaahhaa.. BERDEGANG tu diambil dr word GEDEGANG+BERDENTUM..so, jd la BERDEGANG...wakakakkakaka....tp yelah zan, ko kene bw kete baru ko tu elok2 supaya x b'degang ngn kete lain@tiang@apa2 je la...kema pun tau!!ko drive kete ko elok2, jgn smpi berdegang...hahahahhaha...klau dulu dlm exam BM kan mesti ada kene buat ayat dr satu perkataan..jd, mari kita try test buat ayat dr perkataan berdegang..

"Semalam saya nampak kereta jiran saya berdegang dengan tiang lampu isyarat di simpang jalan."

hahahhahahha...jokes of a day!!!

k la zan, aku sj je nk bgth org ramai yang ko dah ada kete baru..nnt bw aku jln2 naik kete ko lg ek..so, lps ni ko amik aku kat umh ek..hehehe...aku ni tgh tunggu email aku berjaya di sent keluar..so, aku amik la masa utk "updote" blog aku..waakakakakkaka.....(zan ckp aku rajin updote blog aku..nk ckp update tp t'updote plak!!)

daaaa......muuuaaahhhhhh luv u la zan... ;)

No comments: