February 8, 2011

testing

wow!!! 
the 1st draft untuk blog yang baru dicantikkan! cantik kan ke..
now is playing around with the toolbars.

yahhuuuuu..

if kalau anda perasan, i'm playing with the font also.. ;)

later, i'll choose my default font.. ;)  --> this will be my default font

chayookk to myself..chayookk means berusaha! 

let me list kan apa yang telah diubah dalam blog ini...mari kita check it out!
  • Updated editor in Basic Setting --> Global Setting --> Select post editor
  • Ada button untuk share post dalam email ,blogger, Twitter, Facebook and Google Buzz
yang lain coming soon....tengah berusaha mengodek En.Google lagi ni.. :)



p/s: now is planning to change this template..agak boring dah dengan template yang sama..is thinking to have my own header with my photo..actually nk header yg mcm Hanis Zalikha and Elia (awek Apex) tu..berangan kuat ni..tapi adakah saya begitu kreatif untuk mendesign sendiri header begitu??
 

No comments: