February 17, 2011

aktiviti malam

pada satu malam yang sunyi, kelihatan empat orang remaja keluar menaiki kereta menuju ke satu kawasan. Sedang unggas-unggas bernyanyi bersama, sedang nyamuk-nyamuk berkeliaran dan burung-burung lena di sarang mereka, manusia tersebut masih juga berkeliaran..

Asyik menikmati char kuew teow Malis yang famous di area Kuala Lumpur,mereka dilihat bergelak ketawa sambil menyapu keringat..walaupun waktu sudah beranjak ke tengah malam, cuaca masih juga panas..

selepas selesai menikmati makan tengah malam mereka, mereka bergegas masuk ke dalam kereta..nampaknya mahu menuju ke destinasi lain..

nampaknya tepat tekaan di dalam hati ini..mereka terus menuju ke Wangsa Maju Seksyen 4. Wangsa Walk shopping mall..apakah yang mereka lakukan di sana??? semua kedai di dalam shopping mall tersebut sudah pun tutup dan menyambung operasi perniagaan mereka pada siang harinya..apakah mereka????

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


wow!! dangdut tu!!!
tajuk lagu: kocok-kocok by Inul

hehehehehe....saja je kan konon nak bg teaser..konon je la...kalau tak berjaya tease pun lantak la...tak kisah pun... ;p

video tu menunjukkan en.hasben saya beria menyanyi lagu Inul..masa 1st time dengar dia nyanyi lagu ni, menganga besar ok mulut ni..tak sangka plak dan tak penah dengar pun lagu ni..1st time dengar lagu kocok-kocok ni masa yang en.hasben nyanyi dulu..sejak dari tu la, setiap kali karaoke mesti dia kene nyanyi lagu ni...terjatuh katil hati plak dengar dia nyanyi dangdut..hahaha

No comments: