October 11, 2010

soon...

starting from last week, all my weekend is full with activities..me n hubby to be is preparing everything for our ceremony..penat la jugak..sbb xde rest sgt...isi minyak kete full utk 2 hari sabtu ahad je..kejap g sini,kejap g sana..even penat tp seronok....bertikam2 lidah tu standard la kan...2 2 org nk menang je..bila time aku yg beralah memang dia happy ar kan..tp bila aku menang,sure dlm hati akan ckp, "padan muka..yes yes!!".. hahahaha...tp agak2 nk menang gak, apa lg..gunakan kelebihan yg ada pd seorg wanita.."MERAJUK"!!!! yes, confirm leh menang! xpun nnt lembut la hati dia..dan aku pun sudah semakin pandai merajuk!!! kwang kwang kwang...

perasaan tu jgn ckp la..kdg2 ok,kdg2 x ok..takut mmg confirm ada! sedia ke jd wifey?? aku dh la ikut kepala angin aku gak kan..yg si ayie pn sama..kepala hangin dia lg besar..tp nsb baik dia cpt cool...klau ikut aku,mau 3 4 hari br ok.. ;p

preparation tu x complete lg..hantaran yg penting2 dh complete..cuma telekung,Al-Quran je lum beli lg..ooohhh..i miss my handbag!!! cant wait to wear the handbag!!! suka sgt ngn handbag tu..tp disebabkan handbag itu, hantaran kasut terpaksa dibatalkan..ceh! ;(

ada org tanya,kursus kawin dh g ke belum??? hikhikhik...jawapannya adalah BELUM! minggu ni br nak g..bila pk balik,byk keje gak nak kawin ni...kesian kawan2 yg dh kawin..kene la lyn kerenah aku yg mmg jenis byk tanya ni..bak pepatah, klau xtau tanya..xdela sesat nanti..

aku doa agar sumenya berjalan lancar,dipermudahkan Ilahi..dap dip dup jantung ni bila terfikir pasal kawin ni..to all wifey, wait for me ok!!! i'll be in the club soon!!!

here is my pic tunang..taken by Ashikin Abdullah..ni sj je letak..x lama lg nnt letak gmbr lain plak.. ;)

No comments: