October 6, 2008

i-Powerian

tamat la seksaan jd penganggur ni...hikhikhik... arini 1st day keje kat company ni setelah hampir sebulan kat umh..tp rsnya sume staff still lg mood raya..

so far, setakat skrg ni xde keje lg..diaorg pun x assign la nk kene bt project yg mana..td dpt SOP je..kene study SOP tp aku br belek2 je..kemalasan yg nyata t'serlah..jdnya aku duk chatting je..kat company ni kira wajib ada skype id..lucky aku mmg dh ada skype id..pastu td aku sempat la install ym kat pc ni..oohhh lupa nk bgth..kat sini aku dpt pc..hajat di hati nk notebook.. ;(
xpelah..nk buat camana kan..layannnnnnnnn........................

arini dh dpt kwn baru..td smpi2 ada 2 org lg budak yg baru report duty arini..sorang developer, sorang lg QA..kira kat sini ramai sket melayu nya compare yg sblm ni..hikhikhik..ada gak la geng..majority kat sini chinese..

ada sejam lg nk tunggu waktu balik..dh bosan..xtau nk buat apa..nnt esok aku nk post gmbr2 raya utk tatapan sume..citer pasal raya ni, arini dh hari ke enam umat Islam beraya..1st day raya ngn 2nd day raya aku beraya kat melaka..raya thn ni mcm best je..puas gak la g beraya thn ni..dh rasa mcm raya masa aku kecik2 dulu..seronok....

No comments: