January 15, 2013

RHB-OSK merger



salam...

yelah cik jijah oii...aku dah buang shoutbox kat tepi tu..kekeke... 
al-maklum la..life as a professional mommy ni bukan senang..banyak pengorbanannya termasuklah blog ni.. ;p 

well, dah lama tak kongsi apa2 news kan..remember sharing is sexy? hehe

Sekarang ni, OSK no longer a single entity. dah merged ngn RHB. now become RHB-OSK Investment Bank..banyak advantanges nya in future and we are waiting for that..setakat ni yang bestnya, waktu kerja dipendekkan..kalau sebelum2 ni balik keje pukul 6.15, sekarang balik keje pukul 5.45pm and 4.45 on Friday!! wowwwiii menarik kan?! 

Tapi yang tak berapa menarik, even though waktu kerja dipendekkan, saya masih tak berpeluang menikmatinya..sob sob sob..paling awal saya balik kerja pun 6.30. Tu pun ibarat mimpi di siang hari..huhuhuhu 

Jam pun dah menunjukkan 8:38am. semakin menghampiri waktu memulakan kerja..patutnya tadi sampai2 opis kene siapkan keje..tapi duk merewang2 blog orang lain, gossip, dan merepek kat blog sendiri..tahun 2013 ni saya harap saya mempunyai 25jam sehari supaya sejam yang extra tu dapat digunakan untuk mengupdate blog lapuk ni..hahaha 

Cukup-cukup sudah mengarutnya ye..moh kita start kerja!! tak berkat duit nanti.. ;P 


salamsayang, 
MummyZara

note: my new signature.. :)

No comments: