January 6, 2012

our new family

salam...

Alhamdulillah! syukur ke hadrat Ilahi atas kurniaanNya ke atas kami sekeluarga.

Pada tanggal 29 Nov 2011 pada pukul 10:27pm, kami telah dikurniakan seorang puteri..wallaaaaaa...Setelah hampir 9 bulan 10 hari (due 30 Nov 2011), si dia berada di dalam kandungan ku, di bawa ke hulu dan ke hilir, maka lahirlah dia ke muka bumi ini..

Nama dia? nama tu memang dah lama set. 1 untuk perempuan, 1 untuk lelaki.. Nama puteri kesayanganku ialah Zara Afina binti Mohamad Ashary. Zara membawa maksud puteri, manakala Afina, yang memaafkan. Semoga dia menjadi seindah nama yang diberi. saling memaafkan sesama insan..

Entry kali ini hanya untuk memperkenal puteri kesayangan kami..next entry akan ku ceritakan pengalaman sewaktu nak bersalin dan juga berpantang..pheww!! bawa2 bersabar ye.. :)

1 day old - mata macam ikut mak nya kan! sepet.. tapi sekarang tidak lagi..bulat sudah matanya...

1 day old - buuweekk!! :P

4 days old - ni special dari auntie ashikin abdullah. comel kan??? tentulah.. anak sape la katakan..kekeke

ok ok!! itu saja buat tatapan semua..next entry ada banyak lagi gambar zara..sampai bertemu lagi ya kawan2!! :)

Promotion: kalau ada sape yang nak mendapatkan khidmat photographer terhebat, sila la layari http://ashikinabdullah.com. fyi, saya takde amik komisen ke apa ya! saya hanya mempromosikan hasil kerja kawan saja! beliau juga berpengalaman shoot gambar artis!! apa lagi korang?! tak caya g la tengok website dia..sharing is sexy caring!! :)

[new update: kalau nak tengok koleksi gambar zara yang di shoot oleh ashikin abdullah, ni link dia. http://ashikinabdullah.com/blog/?p=276]


adios amigos

No comments: