April 17, 2008

dilema seorang pekerja...

uwaaaa....aku di dlm dilema skrg ni..what should I do now?? should I accept the offer or shouldn't I??

penat sudah berfikir tp masih kabur..ibarat diluah mati mak ditelan mati bapak..klau aku stay, sampai bila aku akan bertahan..if i go, can i adapt with the new environment?? Ganjaran di sana agak menarik dan jika aku lepas'n dapatkah aku rezeki yg sama seperti itu? tp apa akan jd jika aku x boleh menyesuai'n diri di sana? aku perlu'n 3 bulan utk menahan seksa di sana. ohhhh....satu pilihan yg sukar utk ku lakukan..aku hanya mempunyai sehari sahaja lg utk membuat keputusan utk masa dpnku ini..sepanjang hari ini mindaku ligat memikirkan perkara ini..
bling!!!!


got an idea..tonite i should sit down and think what is the advantage and the disadvantage if i stay. don't u think so?? mmmmmmmmmmmmmm...........go girl!!! u can do it!! A GO GO!!!!!!

No comments: