April 30, 2008

dear my best fren : haizana hj rais

aku beli mouse pad ni smlm..i'm not really like pink color..when i saw pink color, i'm always remember my cute frens... cute ke?????? ahahhahahhaa..... nk bodek dia belanja..this month she will get her 1st salary...dapat mkn tomyam kat pantai pun jd la...i miss her and i'm really miss my frens out there...fai, meh la dtg keje kat KL.....uwaaaaa......rndu nya ke mu.....a lot of sweet memories with all my folks..if i can turn back the time...

with my fren, haizana a.k.a zan kentut..


3 of us, zana, fai n me...

which one is belong to ours?? R.A.H.S.I.A!! pk2 la sndr...kaki sure ikut bentuk badan...ahhahahahhaa.....


3 dara pingitan.... sume suke posing...gile! rindunya time ni..time ni dh lama x lpk sama2..time konvo la jumpa balik..


dear zannnnnnn........
i can't give this mouse pad to u coz i want to use it..ahahhaha...at least this thing will make u be near with me always..walaupun la kita dh jarang jumpa....so, i'll attach the photo here..check tis out!!!
tp sblm aku t'lupa, zannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....... bila ko nk amik anak patung dlm kete aku ni??? dh b'kurun aku beli'n utk ko...kwn dia dlm kete aku tu dah buruk asyik kene panas je...cian dia..... :(





so, lets enjoy our life!!!! daaaaaaaaa girl..... take care... fai, mu pun take care...mari ar sini...

p/s: to all my frens yg lain, i'll share bout u all later...don't worry.... :)

No comments: