January 17, 2011

superb weekend!!

hi.....

aku rs setiap kali aku buat entry baru adalah bila mana aku dilanda kebosanan mcm tsunami..sgt la bosan..well, i guess klau keje project base, mcm ni la situasinya..bila project tgh on, perggh siang mlm fikir pasal keje..tp bila project tgh idle, g keje pun sebenarnya bermotifkan sayang cuti dan takut tetiba ada issue..tp klau xde issue, memang keje melanguk je la..

so, weekend baru ni rs mcm best bangat..eventho pagi sabtu tu aku bangun seawal 6pagi..basuh baju, pastu siap2 nk g seminar..dh siap2, pkul 8 kitaorg start kuar dr umah cheras..weekend sure ada kat cheras..went to Esso, sebab janji ngn Aliaa kat sana..Aliaa ni opis mate aku..kitaorg konvoi g KDU..hahaha..dekat je kan..tp konvoi gak la..

pas abis seminar di KDU, en.hasben datang amik..sementara dia tunggu aku kuar dr seminar,sempat lagi dia g usha renovation rumah kat tepi KDU tu..haih..time cuti pun nk buat keje..konon tul la...nasib baik x lama tunggu dia..masuk kete, en.hasben tanya "nak g mana ni?". dengan lajunya aku jawab "OU la.." hehehe..

actually xde apa pun nk buat kat OU..tapi saja luangkan masa bersama2..disebabkan waktu dah pukul 1 lebih,perut pun terasa lapar..jalan2, nampak Italiannies..macam menarik gak lunch promo dia..tp kitaorg decide g jalan2 dulu..antara kedai yang kitaorang sempat singgah, Jaspal, Pull and Bear dan Elle (wajib masuk)..sambil jalan, kitaorg duk fikir nak makan kat mana..tetiba teringat kat OU ada Seoul Garden..tapi dah lupa kat mana..nasib baik facilities kat OU sangat bagus..kitaorg pun guna la map yang ada tersedia..

tadaaaa...dah jumpa dalam map, dah jalan2 cari kedai, dan dah ada di depan kedai..masuk usha2 dulu apa yang ada..en.hasben nak tengok dulu..takut kang x berkenan ngan tekak dia..tp malangnya, full house..ada waiting list..while berfikir lagi nak makan mana, kitaorg jamu tekak dan perut ngn cinnabon dulu..lastnya, en.hasben kata makan kat seoul garden la..alrite!!! yes, selama ni en.hasben selalu reject cadangan makan kat seoul garden..tapi kali ini, tidak lagi..hehehe............so, aku g masuk balik kedai, letak nama waiting list dan tunggu panggilan utk makan!!! yeahhhh............best best..

en.hasben kira duit baki..chopp syiling i punya ok!!

choc for him and pecan cinnabon for me.. air kita share2 sudah~

buat muka!


belum letak apa2 bahan lagi..

OMG! Oh Menarik Giler!!

tapi super duper best adalah, aku dapat timberland nya kasut!!!! yeahhhhhhh..mekaceh en.hasben......last 2 weeks g KLCC xde dapat hasil..masa tu nak handbag CK..tapi kali ni, ada hasil..x sia2 buat keputusan sendiri nak g OU tanpa bincang ngn en.hasben..hehehehe

itu flash sangat menganggu..

mekaceh en.hasben...tapi i nak jugak yg color merah2 orange tu..klau ada 2pasang kasut yang sama tapi color lain takpe kan?? hikhikhik


malam tu tido dengan nyenyaknya selepas seharian kat luar..sampaikan en.hasben yg dukung masuk bilik sebabkan aku tertido di ruang tamu..aci la kan dia yang angkat..klau aku angkat dia, x ke pelik bunyi nya... :P



p/s: saja nk letak gambar nasi impit ni..takde kene mengena pun ngan entry weekend..cuma ini lah favorite breakfast aku..delicious!!! gemuk tak jugak kan?? hahahaha

2 comments:

idasazliana said...

Envy!
What a precious time u had together! :)

Anonymous said...

huh...nasik impit ko tak menyelerakan langsung hahahaahah