December 27, 2010

Pregnancy vs Menstrual


salam and very good evening to readers...

menulis blog ni actually memerlukan masa yg terluang dan mood yg baik supaya dapat menghasilkan penulisan yg not to say bagus tapi happy to read..

2 minggu ni aku mengalami minggu2 yang cemas dan berdebar2..refer to pictures below..

huhu..and i officially married on Dec 3rd..that was within my fertility days. haih..sad to say this but i am now having my menstruation..its late and even i felt the pregnancy symptoms..or maybe that was control by my mind..actually we are hoping we can get baby a.s.a.p..rezeki belum ada..hubby pun felt excited after bought the pregnancy test..but once 'its' come, dia pun down..luckily dia xde la down lama sangat..just muka agak sedih plus ada gak meluahkan perasaan..kita cuba lagi ok hubby!!

thanks to Ikin and Aziera for being my private doctors..haha..semua yg berkenaan ngn pregnancy aku tanya diaorg berdua..al-maklumla, dua dua sudah ada pengalaman... ;P

ermmm..aku nk share gak hasil kerja husben aku 2 minggu berturut2 ni..haih..dulu b4 kawin, dia stop jap main kete..skrg dah kawin dan tak sampai sebulan pun lagi, dia start balik main2 kete..kali ni myvi merahku jadi mangsa (p/s: aku pn leh tumpang 2 kaki aku..time dia xde, aku yg lumba kat MEX highway tu ;p)




tadaaa...hasilnya our "BABY" dpt adjustable baru..tu few photos BABY the making...yeahhhh..aku tak penah la tahu fungsi adjustable ni apa kan..dan aku tak amik tahu pun lagi..setakat yang aku tahu, kalau nak mencilok2 memang leh jadi superb la..aku pun dah try pagi tadi..hasilnya memang best! hahaha...pasni husben nak tukar apa entah lagi..biar la dia..bak kata dia untuk kepuasan bersama..well, actually dia buat untuk kepuasan dia..tapi aku pun amik kesempatan gak.. ;p

tapi ada pesanan ikhlas untuk husben ku..kalau dia baca la blog ni..
--> Kalau U tak tahu mana nak buang duit, apa kata U buang je kat I duit U..kan lebih bagus begitu?? ;p

1 comment:

idasazliana said...

hehehe....Sabaq eh, Su...
Tak lama lagik dpt la baby tu! aminnnnn... :)